sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Ulima comedie buna vazuta, bazata pe o carte celebra scrisa de Tucker Max , este , "I hope they server beer in hell" .Pe siteul lui oficial , TuckerMax.com , Tucker se descrie in felul urmator, un "fel" care imi surade: "My name is Tucker Max, and I am an asshole.

I get excessively drunk at inappropriate times, disregard social norms, indulge every whim, ignore the consequences of my actions, mock idiots and posers, sleep with more women than is safe or reasonable, and just generally act like a raging dickhead.

But, I do contribute to humanity in one very important way. I share my adventures with the world. " Ii citisem cartea inainte de film , iar de film am aflat acum cateva zile , cand navigam pe internet. L-am tras repede si lam savurat. Concluzia? La fel de tare precum cartea , merita vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu