marți, 5 ianuarie 2010

bloodersblog in 2010


Se pare ca timpu trece repede...nu , nu mi-am dat seama acu , ci de mult ,dar acum mi-am dat seama ca nu am mai scris pe blog....In primul rand la multi ani... sper ca vati distrat de revelion si ati baut...moderat sau ati fumat... nemoderat...In fine conteaza ca sunteti bine si imi cititi postul.

Probabil anu asta o sa vorbim despre ce jocuri vor mai aparea sau au aparut,muzica,filme,utube,4chan,random stuff...

Primul post este unul interesant,cel putin pentru mine.Cred ca pe toti ii intereseaza arta 3d mai ales cand e vorba de game design.Asa ca astazi am dat peste pozele unui contestant la un turneu care avea ca tematica 3d game design.Fiecare participant isi alegea un caracter dintr-un joc si ii facea designul cum isi imagina el ca arata mai bine.Castigatorul a iesit un pusti membru al forumului ZBrushCentral ,anyway here's his work:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu